EXPRESVERZENDING!
GELD TERUG GARANTIE
TOEGEWIJDE KLANTENONDERSTEUNING

Verzending en vervoer

 

Verzendkosten

De verzendkosten variëren naargelang de waarde van de bestelling en de bestemming. Wanneer u de producten in het winkelmandje plaatst, krijgt u toegang tot een schatting van de verzendkosten.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen

U kunt de huidige status van uw bestelling controleren op de homepage van de vervoerder als deze een volgdienst aanbiedt, door middel van het volledige volgnummer dat door het systeem wordt doorgegeven of per e-mail de dag nadat uw bestelling is verzonden.

 

Transportgarantie

Alle bestellingen worden 100% verzekerd verzonden om de perfecte staat van ontvangst van hetzelfde te garanderen of om de nodige acties te kunnen uitvoeren voor de vervanging van onderdelen indien het product tijdens het transport beschadigd is.

De Klant of de erkende distributeur verbindt zich ertoe de goederen onmiddellijk na de levering de volledigheid en afwezigheid van defecten te controleren. Dit geldt ook voor deelleveringen. Indien de Klant nalaat deze controle uit te voeren, wordt de levering geacht te voldoen aan de eisen van de Overeenkomst indien de niet-levering of het defect tijdens deze controle had kunnen worden vastgesteld.

In het geval van een defect hebben wij een redelijke termijn om te beslissen of wij het defect verhelpen (reparatie) of een vervanging leveren (nalevering). In het geval van de particuliere klant nemen wij de kosten van de onderdelen en het arbeidsloon dat nodig is om de situatie te verhelpen aan onze rekening; in het geval van een erkende dealer, die over een gespecialiseerde werkplaats moet beschikken, voert de dealer zelf de vervangings- of reparatiewerkzaamheden uit. Kosten die voortvloeien uit het feit dat de goederen zich op een andere plaats dan de plaats van uitvoering bevinden, worden niet als noodzakelijke kosten beschouwd.

 

Levertijden

Alle producten worden verzonden vanuit ons magazijn in León, Spanje.

Alle Rodars-modellen worden in stukken geassembleerd volgens de configuratie van elke klant, de gemiddelde voorbereidingstijd bedraagt 1 tot 2 dagen, vanaf de dag van ontvangst van de betaling, indien er in de fabriek geen wachtrij is voor de assemblage, met uitzondering van weekends en feestdagen.

In het geval van een bestelling van meerdere eenheden hangt de geschatte tijd af van de beschikbaarheid van de gekozen onderdelen, d.w.z. 7 werkdagen voor de minimale tijd van beschikbaarheid en 15 dagen voor de maximale tijd. In het geval van batterijen worden deze, om de klanttevredenheid te verbeteren en de kwaliteit van de batterij te garanderen, en vooral in het geval van batterijen met een grote capaciteit die niet altijd in voorraad zijn, na de bestelling binnen 15 dagen geassembleerd voor de levering van specifieke cellen, de assemblage ervan en het balanceren.

Zodra het product geassembleerd is, wordt het verzonden door een koerierdienst die tussen 3 en 5 werkdagen nodig heeft voor de levering in Europa, afhankelijk van de bestemming. Deze levertijd is niet bindend voor Bikelec, aangezien de leveringen worden uitgevoerd door gespecialiseerde transportbedrijven en Bikelec heeft geen mogelijkheid om deze levertijden en -methoden te beheren of te beïnvloeden.

 

Welke transportbedrijven leveren?

DHL Priority Service en Dachser zijn de transportbedrijven die de levering uitvoeren

 

Landen beschikbaar voor levering

Wij leveren in heel Europa, Marokko, Arabische Emiraten.

 

Kan ik de levering van mijn zending versnellen?

Wij gebruiken de snelste verzendmethoden tot tevredenheid van onze klanten, helaas is het in de meeste situaties niet mogelijk om sneller te verzenden, als u hierover meer informatie wenst, neem dan contact op met de klantenservice in uw land.